Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Och så en rubrik på det...


Oj då, det kanske är bäst att uppdatera lite här. Blir ju tyvärr inte så mycket uppdateringar p.ga. att jag är trött av mig men framförallt alldeles för lat! Tips på hur man kan bli av med lathet tas tacksamt emot...

Jag vet ärligt talat inte riktigt vad jag ska skriva så jag avslutar med detta:
Imorgon när jag är inne i Norrköping med jobbet och sliter häcken av mig (troligtvis inte, latheten ni vet) så kommer det att dyka upp ett inlägg som handlar om en skräcksam händelse jag var med om för någon vecka eller två sedan...
(bilderna i detta inlägg togs samma dag, ville inte ha ett bildlöst inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback