Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Lite av min helg

Igår åkte jag till sjön Boren här i Motala för att ta lite kort. Jag brukar inte vara i den delen av stan så jag visste inte riktigt vart jag skulle åka. Efter lite hjälp från vänner så åkte jag till 2 ställen. Tyvärr så blev det inga bilder för det såg inte ut som jag ville att det skulle. Så jag åkte vidare och tog några kort på ett annat ställe. Tyvärr blev det inga bra kort därifrån men ni får se en av dom iaf...


Idag har jag varit duktig. Jag har plockat undan lite här hemma, varit och handlat, tränat och hängt upp tavlor på väggarna. Nu ska jag titta på tv tills läggdags och i reklampauserna ska jag fortsätta att röja upp lite här hemma och även diska. Ibland dyker den där jälvdiciplinen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback