Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Julafton 2010

När jag växte upp så firade min familj (nästan) alltid jul hemma hos min mormor och morfar. Men liksom förra året så firade vi julafton hos min morbror & "moster" och mina kusiner i år. I ett ganska stort hus på landet omringat av snö firade vi och nästan alla var där. Tyvärr var min gammelmormor för sjuk för att närvara och det var ett tomt hål i hjärtat under hela firandet. Men mysigt, det var det. (Varning för bildbomb som kanske bara är roligt för mig och släkten)




















Kommentarer
Postat av: Minna

Jag diggar verkligen flagggirlangen i julgranen! Sån vill jag också ha, när ja väl får en julgran någon gång i framtiden :-) Kanske.



Hoppas din tipoldemor blir frisk snart. Det är ju vinter, då är man sjuk. Vad har hänt henne?

2010-12-27 @ 23:08:26
URL: http://alotlikeme.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback