Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Jag + Buzzador = LoveFilm

I flera år har jag varit medlem på Buzzador och det innebär att man får erbjudande om kampanjer. Vill man delta i de kampanjer man blir tillfrågad om så svarar man ja. Man får då prova själv den tjänst eller vara som kampanjen gäller och sen ska man sprida budskapet vidare genom vänner och bekanta.
När kampanjen är slut så ska man Buzza, dvs. återrapportera om det man tycker om själva tjänsten eller varan.
Allt detta är gratis.

Det kan tyvärr ta en tid innan man får ett kampanjerbjudande men för några dagar sedan så fick jag erbjudandet om att vara med i en kampanj om LoveFilm. Jag tackade ja och kommer att få hem 4 filmer under 1 månads tid alldeles gratis. Givetvis måste man skicka tillbaka filmerna men allt porto är gratis.

Nu har du också chansen att få ta del av erbjudandet. Klicka in dig på den här länken och gör det som står. Men kom ihåg att avbeställa tjänsten när tiden har gått ut, annars går det automatiskt över till ett "abonnemang" för 99 kr i månaden.

Jag återkommer med en recenssion på de filmer jag får hemskickade och så avslutar jag med skriva vad jag tyckte om Love Film i allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det erbjudandet fick jag också! Ska bli roligt nu i jul att få se lite filmer. :)

2010-12-18 @ 11:27:39
URL: http://locksley.nu
Postat av: Sabina

Kan man bara få en film hemskickad i taget då eller? jag gick med nämligen ;) ställer ju upp för sina vänner kram

2010-12-18 @ 17:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback