Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









I mitt kök

Dessa tre bilder hänger nu på en vägg i mitt kök...
Jag var väldigt stressad när jag fotade, redigerade och sen skickade in dom för att bli utskrifter. Därför missade jag lite på de två första bilderna, men vad gör det om 100 år.


Kommentarer
Postat av: Minna

Röd gul blå eller favoritprodukter? ;-)



Ja du får registrera dig själv isf :-)

2010-12-05 @ 21:15:42
URL: http://alotlikeme.org
Postat av: Linnéa

Snyggt!

Fast det ska vara Heinz-ketchup ;)

2010-12-06 @ 10:12:27
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback