Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Hej då Sverige

Imorgon åker jag mot varmare breddgrader (ska bli skönt för just nu fryser jag händerna av mig). Jag har resfeber, något som jag aldrig brukar känna av. Kanske är det för att jag inte flugit på ganska länge eller så är det något annat som lurar...

Jag hoppas jag går upp inatt när jag ska (klockan 03:00) så att jag hinner med allt innan jag hämtar mamma klockan 4. Plan nummer ett lyfter 06:10 och då börjar mitt äventyr...

Kommentarer
Postat av: Minna

Trevlig resa!

2010-12-28 @ 19:49:53
URL: http://alotlikeme.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback