Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Raindrops keep falling on my head



Hade en del att skriva men nu är det helt tomt i hjärnan, det kan inte ha varit något viktigt med andra ord.
Idag var första jobbdagen efter semestern. Jag har hunnit med en del av det jag ville göra och en del hann jag inte med. Men vad gör det när det är sommar nästa år också.

Det har regnat i princip nästan hela dagen idag och jag gillar det. Men jag skulle hellre föredra fint (soligt och varmt) väder förstårs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback