Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Nostalgi

Snart är det dags för Fångarna på fortet igen och jag kommer att sitta bänkad framför tv:n! Det är ju (för mig iaf) nostalgi på hög nivå!
Det är återigen Gunde Svan och Agneta Sjödin som styr och ställer på Fort Boyard som programledare respektive lagcoach.
Vem minns inte Gunde's "skynda, skynda" och den ilande känslan i magen när det ser ut som att någon av lagmedlemmarna inte kommer att kunna ta sig ut ur skattkammaren innan grinden har åkt ner?

Jag hoppas att känslan man hade de där fredagarna när man var liten och programmet visades kommer tillbaka en idag. Undra även om de kommer att ha den ursprungliga "outrot" som de hade på 90-talet.
Ikväll får vi veta.



Även Time out har återpremiär ikväll och man kan inte ha mindre än roligt när Robert Gustavsson syns i rutan! Ska du se något av programmen?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det var faktiskt skitkul att se Fångarna på Fortet igen, vilka minnen! Men jag gillade inte mannen i tornet, han passade inte in alls! Men annars tyckte jag att det kändes rätt mycket som förr :)

2010-08-24 @ 11:43:06
URL: http://www.eldawand.org/x

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback