Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Ledsen...

... eller sårad kanske är rätt ord. När man sett fram emot något hela veckan och när man får ett sms att en kompis inte kommer att följa med trots att man planerat saken en tid tillbaka så blir jag sårad. Som tur är så är jag inte en långsint person men det värsta är ändå att jag får skuldkänslor för att jag blir ledsen på personen ifråga.

Jag ska nog sluta planera saker i förväg och ta det som det kommer. Då blir jag väl ändå inte sårad när det väl ställs in.

Saken som jag sett fram emot hela veckan är att jag ska gå på Rix Fm festival i Linköping imorgon. Grejen är att jag vill fota (vilket jag inte gjort "seriöst" på länge) så därför åker jag dit. Om jag kommer att åka själv eller inte är ännu öppen för diskussion...

Klockan 21 imorgon (eller idag egentligen) ska jag också hinna med att gå på bio med bästa Carro. Det ser jag fram emot för snart flyttar hon till Örebro igen och med närmare eftertanke så gillar jag det inte :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback