Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Känslor

Skuldkänslor.... igen.
Ska man göra något mot sin egna vilja för att inte göra andra ledsna? Nu är det ju inte så att jag behöver ta livet av någon men ändå. Det skär in i hjärtat att höra den andra personen och imorgon när jag vaknar kommer skuldkänslorna vara kvar. Det är bra, jag tar mitt "straff".

Kommentarer
Postat av: Minna

Nej man ska inte göra saker mot sin vilja, och man ska inte ha skuldkänslor för det efteråt, eller straffa sig. Ibland kan det naturligtvis vara så att man får kompromissa och ibland kan man tom VILJA göra saker mot sin vilja, för att göra någon annan glad. Men man ska aldrig straffa sig själv :-(

2010-08-21 @ 04:16:32
URL: http://alotlikeme.org
Postat av: Ella

men lilla vännen... du måste sluta försöka vara alla till lags hela tiden... du kan inte må bra om du alltid ska vara alla till lags... se till dej sj först o främst vännen o tänk på andra därefter... ;-)

2010-08-21 @ 04:40:23
URL: http://cuteelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback