Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Göteborg 3 augusti

I tisdags tog jag tåget till Göteborg och möttes av Rain och Wicha. Vi började med att gå runt lite i stan och sen åkte vi till Slottskogen och besökte sälarna och pingvinerna.



Efter det spelade vi minigolf och jag fick 85(!) poäng. Jag var helt sanslös dålig men roligt var det ändå.


När vi hade spelat minigolf så gick vi in på Liseberg där vi spelade på hjulen och hade 5-kamp. Jag och Rain kom på delad första plats. och så vann jag på plopphjulet.


18:02 gick tåget hem igen och jag sov som en stock efter en rolig tid i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback