Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Födelsedagsfest X2

I lördags (igår) var det dags för födelsedagsfest för två underbara tjejer vid namn Debbi och Liza. Det var pridetema på festen så alla skulle klä ut sig. Jag tog inte många kort alls tyvärr men här har ni en del.
På bild nummer 1 ser ni Debbis förvandling till man. På bild nummer 2 ser ni Niclas som kvinna :)




En söt Carro!



Tanken var att vi skulle ut på Harrys men vi kom till stan rätt sent och en del var trötta och åkte hem. Men jag, Debbi, Carro, Pär, Mattias och Jimmy åkte till Varamon för en del tokstollar ville bada...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Lusthus finns lite var som helst. Just den jag fotade vid har jag bara kännt till i några månader. Helt underbar är den! Det kanske syns på bilderna?:D



Tack, för kommentaren och för att du uppskattade mina bilder. :)

2010-08-15 @ 22:26:10
URL: http://amandatho.blogg.se/
Postat av: Ella

haha... ja, Carro passade riktigt bra i sin stil... de andra kanske inte var riktigt lika snygga, men vad gör det...?? ;-)

2010-08-15 @ 23:14:24
URL: http://cuteelliz.blogg.se/
Postat av: Caroline E

Vi borde avsluta varje sommarfest med ett nattdopp :D

2010-08-16 @ 13:15:28
Postat av: Johanna

Carro: Det kanske vi borde! Men jag föredrar "klädbad" framför nakenbad så har jag ombyte med mig så är jag på!

2010-08-22 @ 12:18:03
URL: http://omjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback