Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Åksjuka

På senare år har jag blivit väldigt åksjuk både när jag åker bil (förutom när jag kör), båt, tåg, buss och flyg. Det är väldigt jobbigt men som tur är finns åksjuktabletter!
Det positiva med det är att jag blir väldigt trött av att ta dom vilket gör att jag sover igenom flygresor osv. Men det är givetvis också negativt då jag är trött när jag kommer fram och ibland kan jag känna mig drogad av tabletterna. Då är det ju bara att se till att jag inte sitter bakom en ratt när jag är "påverkad".

Slänggungan tyckte jag var rolig att åka. Men nu blir jag yr + illamående så det är bäst att inte åka den...

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag älskade oxå slänggungorna när jag var mindre. När jag åkte den i år så var det "spyfaktor" för mig med.. Har man blivit gammal och grå?? ;O

2010-08-11 @ 16:01:41
Postat av: Johanna

Anna: Haha, man är nog på rätt väg iaf :O

2010-08-22 @ 12:24:01
URL: http://omjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback