Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Min önskelista 2010

Jag hoppas att något av dessa grejer ligger i ett paket under granen till mig när tomten hälsar på den 24:e december. Önskar du dig något speciellt i julklapp?



Ett usb-minne i kameraformat                                                           En kaffemugg som jag ska ha varm choklad i
En minneskortläsare*                                                                                          En mysig One Piece i grönt eller lila
Minneskort till kameran*                                                                                                                      Engångskameror
Dollar                                                                                                                                                      Brasilianska real
Chokladkaka - Marabou mjölkchoklad/schweizernöt                                                                                  A4 portfolio
En Diana kamera**                                                                                                                              New York-guide
Batterier till kameran eller...                                                                     ett batterigrepp med eller utan batterier
Parfym***                                                                                                  Film: Eclipse, Snövit, Aladdin, Pocahontas
              A walk to remember (eng pocket)

*Jag har en Canon Eos 40D och använder minneskortet Compact Flash, SanDisk Ultra II.
Vill helst ha Ultra III på 4GB eller uppåt.

**Eller film-rullar (då jag köper kameran själv om ja inte får den)
***Den rosa av Britney Spears parfymer, men inte den på bilden (circus), den stinker(!)

Kommentarer
Postat av: Minna

Oj vad olika våra listor ser ut! Men Dianakameran hade jag inte tackat nej till iofs :-)

2010-11-28 @ 13:22:16
URL: http://alotlikeme.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback