Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Min önskelista

Jag har gjort en ny önskelista, lagt till lite och gjort den lite mer... förstående?
Det kan tillkomma mer allteftersom.



1. Parfym från Britney Spears (Fantasy)
2. En lila mysdress från Jumpins (skriv "lindablom" och få 150 kr rabatt)
3. Diana Mini från Kaffebrus (de har fraktfritt)
4. A walk to remember (eng pocket)
5. En portfolio i A4
6. Ett Compact Flash, SanDisk Ultra III minneskort. Minst 4GB.
7. Film-rullar till Diana Mini (då jag köper kameran själv om ja inte får den)
8. Batterigrepp till kameran. Finns här. Med eller utan batterier. Även bara batterier vill jag gärna också ha.
9. Filmer: Eclipse, Snövit, Aladdin, Pocahontas och Inception. Brända filmer funkar också så länge man kan se dom på en DVD.
10. Brasilianska Real
11. Dollar
12. Engångskameror
13. En minneskortläsare (Compact Flash minneskort ska fungera)
14. Ett usb-minne i kameraformat
15. New York-guide (bok)
16. Digital fotoram

Om det är till någon hjälp så är min kamera en Canon Eos 40D.

Kommentarer
Postat av: Minna

Ja den var faktiskt mer strukturerad. Vad är en portfolio? alltså - vad är det specifikt på bilden...

2010-12-10 @ 19:38:41
URL: http://alotlikeme.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback